A)Se alege la intamplare un nr natural din multimea {1,2,3,...,20}. Probabilitatea ca nr ales sa fie multiplu al lui 5 este egala cu.....
b)Daca |2-x|+|y+3|=0 atunci x+y=........
c)Daca Ab este diametrul unui cerc cu centrul O atunci m(<AOB)=......

2

Răspunsuri

2014-05-18T21:42:01+03:00
A. 4 supra 20= 1 supra  5
b. |2-x|=0 => x=2  
|y+3|=0 => y=-3
y+x= 2+ (-3) = -1
c. 180 grade
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-18T21:45:01+03:00
A)Numar cazuri favorabile: {5,10,15,20} =4
  Numar cazuri posibile:20

 P=4/20=1/5;

b)Avem 4 cazuri posibile, din care singurul favorbail pentru ca x si y sa fie pozitiv este
 |2-x|<0 ,|y+3|>0
 -2+x+y+3=0
 x+y+1=0
 x+y=-1

c)360 grade/2=180 grade; pentru ca ai jumatate de cerc/disc, imparti masura unui disc complet la 2.
2 5 2