Răspunsuri

2014-01-25T14:13:37+02:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-25T14:22:49+02:00
In triunghiul MAO, unghiul MAO are 90 de grade pentru ca ca MA este perpendiculara pe plan, adica pe AO. 
Pentru ca O este centrul cercului circumscris in triunghi dreptunghic raza cercului este de 1/2 din ipotenuza => AO = 1/2 *8 = 4. 
Te intorci in triunghiul MAO, dreptunghic, cu AO=4 si MA=4 . MO este ipotenuza si se calculeaza cu teorema lui Pitagora => MO²=MA²+AO² => MO² = 4²+4² => MO² = 16+16 => MO²=32 => MO= √32 => MO=4√2.