Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-18T21:23:23+03:00
Pai duci perpendiculara din a pe cd si o notam am iar ea este inaltime in triunghiul acd echilateral si este egala cu latura ori radical din 3 supra 2 adicav ⇒2√3 cm

2014-05-18T21:33:48+03:00
duci perpendiculara din A pe CD si o notezi cu AM, este inaltime in triunghiul ACD echilateral si este egala cu latura ori radical din 3 supra 2 ⇒2√3 cm