Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-18T21:06:09+03:00
Eu dacă am mai mult de învățat , citesc de mai multe ori , apoi încep să scriu pe o foaie să văd ce am reținut . Dacă nu am reținut nimic , recitesc și apoi reiau metoda . 
Scriu pe o foaie, apoi văd ce nu știu și repet .. și tot așa. 
1 5 1
  • Utilizator Brainly
2014-05-18T21:07:49+03:00
1.ma concentrez atunci cind invat
2.fac lectii in avans
3.incep cu ce e mai greu
4.ma pregatesc din manuale vechi
5.fac notite suplimentare
1 2 1