Răspunsuri

2014-05-18T20:59:17+03:00
Tu ești in dreapta mea .Dupa toată durerea tatălui meu  cauzata, e de datoria mea de a aduce vindecare lumii.Ii vei elimina pe acei colonisti.i "Voi face tot ce este nevoie" 
1 1 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-18T22:14:16+03:00
Ai dreptate!Dupa toata durerea pricinuita de de tatal meu,este de datoria mea sa aduc vindecare in lume .O sa indepartez acele colonii . O sa fac,orice este nevoie
2 5 2