Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-25T14:07:02+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Opera "Metropole-Paris" a fost editata de catre marele nostru Liviu Rebreanu in anul 1931 in volumul METROPOLE  in care sunt prezentate si alte doua mari capitale europene Berlin si Roma !
4 5 4
2014-01-25T14:08:51+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Din volumul "Metropole"
3 4 3