Am o intrebare:in anul......,Romania intra in razboi de partea...........

2
despre primul razboi mondial (1914-1918)
in anul 1916 romania a intrat in razboi alturi de ANTANTA
In 1916 Romania intra in razboi de partea Antantei.
DACA TI-AM FOST DE AJUTOR POTI DA LA PROFILUL MEU SA IMI MULTUMESTI

Răspunsuri

2014-05-18T20:24:10+03:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-18T20:24:25+03:00
In anul 1916 Romania intra in razboi de partea Antantei
multumesc
romania urmarea...............................