Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-18T20:24:41+03:00
 Ideie- o masina care sa faca temele
-o masina care sa faca curat in camera
- o masina care sa mearga la scoala in locul tau
- omasina care sa te faca invizibil
-o masina care face visele realitate
3 5 3
2014-05-18T20:25:22+03:00
Milking Machine , Love Machine , Study Machine - it may helps you with study. 

Interesanta asta cu Love Machine
:)) Așa-i?
Numele tău mi-a dat ideea. Rose.. mă gândesc automat la Titanic, de unde și la iubire.. :))
:))Mie nu mi-a venit ideea asta :)) Eu mi-am notat pe o foaie idei de genul: masina timpului,ceva care bei si te face sa zbori,sa fi invizibil,sa citesti gandurile sau baloane cu care mergi pe Luna in vacante :))
Asta inseamna imagintie bogata
:)) Păi.. dacă mai ai nevoie, adaugă-mă la prieteni și te mai ajut cu plăcere .