Răspunsuri

2014-05-18T19:49:37+03:00
Nu stia de sa-ti spuna sau nu. ( conjunctie )
Floarea de colt este frumoasa .
15 3 15
Inca un exercitiu.construiti propozitii in care cuv:seara,iarna,bland,atent sa fie parti de vorbire diferite.explicatii cum s-a produs shimbarea clasei gramaticale.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-18T19:50:59+03:00
Vacanta de vara soseste.(prepozitie)
De vi cu mine n-o sa ai pierdut(conjunctie)
19 4 19
Striga DE te asurzeste.(conjunctie subordonatoare)
am luat lectii DE dans. (prepozitie)