Deseneaza 3 drepte paralele la distanta de 1 cm intre ele si 2 drepte paralele la distanta de 2 cm intre ele . Va roggg mult sa ma ajutati ::(

2
marchez raspunsul cu cel mai bun cel care imi da raspunsul
Comentariul a fost şters

Răspunsuri

2014-05-18T19:54:54+03:00
___________

___________

___________

___________



___________



___________


traseaza 3 linii ca cele de mai sus cu conditia ca intre ele sa lasi spatiu  1 cm asta e primul punct,iar pt punctul doi trasezi aceleasi linii dar cu conditia sa lasi 2 cm intre ele

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-18T20:04:42+03:00
In imaginea atasata mai jos vei vedea o idee cam cum ar trebuii sa faci tu dreptele acelea paralele. Succes la desen. (NU uita! 2 drepte paralele sunt dreptele care nu se vor intersecta niciodata!!)
2 5 2