Răspunsuri

2014-05-18T19:50:31+03:00
Doar cu principale:
Ana mananca, Ion se joaca si Andrei citeste.

1Principala si 2Secundare:
Am plans, 1/ pentru ca ma facut sa sufar /2 din cauza ca il iubeam /3.
1 2 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-18T19:50:45+03:00


eu cant,invat si dansez.

noi citim,scriem si ascultam muzica.

voi ati vorbit,v-ati suparat si m-ati certat.



nu stiu ce tema avem pentru maine asa ca nu voi scrie nimik.

problema este daca vaintarzia inainte sa soseasca.

trebuie sa vorbim despre ce s-a intamplat ieri.

3 5 3