Răspunsuri

2014-05-18T20:06:53+03:00
Antarctida,joaca un rol important asupra stabilitatii climei de pe Terra.Daca toti ghetarii s-ar topii,(datorita incalziri globale),Pamantul ar fi inundat
3 3 3
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-18T20:40:50+03:00
Completare:

Pamantul nu ar disparea cu totul, ar fi afectate tarile mai joase, asa numitele ,,Tarile de Jos'' (Olanda, Belgia) care pur si simplu ar disparea, daca nu cu totul macar o parte din ele. 
3 3 3