Răspunsuri

2014-05-18T19:36:14+03:00
4K+O₂=2K₂O -oxid de potasiu potasiu se afla situat in sistemul periodic in grupa I el fiind metal iar oxigenul in grupa a II  si de aceea cand punem valentele sus la cele doua elemente potasiu va fi 2 jos iar la oxigen nu mai trecem
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-18T21:07:14+03:00
K + O2 ---> K2O
K⁰ ---> K⁺¹ - 1 e⁻ => oxidare - agent reducator K
O₂⁰ ---> 2 O⁻¹ + 2 e⁺ => reducere - agent oxidant O2
Bilantul atomic 4 K + O2 ---> 2 K2O
1 5 1