Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-18T19:21:20+03:00
Mesajul este acela ca uneori viata iti acorda o a doua sansa si nu ar trebui sa o ratam. Cucoana i-a oferit lenesului un loc unde sa stea si mancare, dar acesta in loc sa multumeasca si sa se bucure ca a scapat de moarte, intreba daca pesmetii sunt inmuiati. Uneori trebuie sa iesim din starea noastra de confort si sa ne bucuram de lucrurile oferite in viata.
14 4 14
2014-05-18T19:23:53+03:00
Lenevia la dus pe acest om la moarte, deci nu trebuie sa fim lenesi caci vom pierde totul. Iata un proverb despre lenevie: Lenevia e mama tuturor rautatilor.
6 4 6