Salut,
Îmi puteţi da structura unui text argumentativ?
Ma refer stric la idei,adică la etapele pe care le iau in considerare atunci cand fac compunerea.
Mulţumesc/

2
Depinde la ce te referi. Daca ti se da sa faci text argumentativ, asta inseamna ca trebuie sa iti exprimi opinia cu privire la ceva anume. De exemplu, trebuie sa faci argument cu tema: rolul lecturii in viata unui adolescent. Incepi cu o definitie a lecturii. Apoi, iti exprimi opinia cu privire la rolul ei. Urmeaza 2 argumente ce încep cu in primul si al doilea rand. Trebuie sa conțină exemple concludente, de preferat din opere. Incheierea trebuie sa reia oarecum inceputul si sa faca referire
La cele 2 argumente ce trebuie sa fie obligatoriu amandoua pozitive sau negative. Sper ca te-am ajutat.

Răspunsuri

2014-05-18T18:51:45+03:00


atunci când faci o compunere trebuie sa tii cont:

-introducere

-cuprins

-incheiere

actiunea se desfasoara pe monetele subiectului:

*expozitiunea

*intriga

*desfasurarea actiunii

*punctul culminant

*deznodamantul

Ceva mai detaliat aş vrea,în special pentru proză.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-18T18:57:09+03:00
Premisa (o definitie a ceea ce ai de facut) 
argumentul 1
exemplu concludent 
arg 2
exemplu 
incheiere o reluare cu alte cuvinte a ipotezei

1 5 1