Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-18T18:45:12+03:00
Descrierea poate fi
DIRECTA:- -autocaracterizare(personajul se descrie singur)
                 -de catre alte personaje
                 -sau de catre narator(naratorul povesteste cum era personajul)
INDIRECTA,personajul este caracterizat din
                  -gesturi
                  -fapte,vorbe
                  -felul cum se imbraca
                  -dupa cum se intelege cu celelalte personaje
                  -starea sociala
asta e caracterizarea unui personaj eu am zis de descriere
aaa scuze.Descrierea poate fi portret sau tablou
ms
2014-05-18T18:47:46+03:00


descrierea este de doua feluri:

-de tip tablou

-de tip portret

mai poate fi si:

*sistematica

*nesistematica