Hey, salut, am nevoie de ajutorul vostru!! :)

Mediatoarea laturii [BC] a triunghiului ascuţitunghic ABC intersectează latura [AC] în P. Dacă AB=6 cm şi AC=8 cm, atunci calculaţi perimetrul triunghiului APB.

Aş vrea şi desen! Dacă ştiţi să rezolvaţi corect, vă rog să mă ajutaţi iar dacă nu, încercaţi să ajutaţi pe altcineva la ce ştiţi;) :** THANK YOU!!

2
Nu trebuia sa ne dai latura BC ?
Aşsa este problema!
nu afeam nevoie de puncte

Răspunsuri

2014-05-18T18:49:02+03:00
Kshdhkh5534852/55djks55555555555646122
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-18T19:05:16+03:00
Mediatoarea PN  este perpendiculara pe BC  ;P∈ AC si N∈ BC
BN = CN deci ΔBPC isoscel deoarece mediatoarea este si inaltime in ΔBPC ⇒BP = PC
BP +AP = AC = 8cm
 P = BP + AP + AB = 14cm
1 5 1