Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-25T13:09:45+02:00
E simplu, ai doua cazuri:
In primul caz, modulul ramane exact asa cum este, adica:
|5-4√3|=5-4√3

In al doilea caz, numerele din modul isi schimba semnul:
|5-4√3|=-5+4√3
sau mai exista o metoda, pentru ca n-ai nicio necunoscuta in modul, si calculezi aproximativ 4√3 (=4*1.73=6,92) si cum 6,92 e mai mare decat 5 si modulul e mereu pozitiv , rezulta ca  modulul tau este egal cu
4√3-5=6,92-5=1,2. (Utilizeaza cazul 3, e cel mai indicat pentru aceasta problema) :D

2014-01-25T14:59:39+02:00
Foloseste  ceva  ce  canculeaza
E simplu, ai doua cazuri:
In primul caz, modulul ramane exact asa cum este, adica:
|5-4√3|=5-4√3

In al doilea caz, numerele din modul isi schimba semnul:
|5-4√3|=-5+4√3
sau mai exista o metoda, pentru ca n-ai nicio necunoscuta in modul, si calculezi aproximativ 4√3 (=4*1.73=6,92) si cum 6,92 e mai mare decat 5 si modulul e mereu pozitiv , rezulta ca modulul tau este egal cu
4√3-5=6,92-5=1,2. (Utilizeaza cazul 3, e cel mai indicat pentru aceasta problema) :D