Răspunsuri

2014-01-25T12:57:06+02:00
100 de perechi=200 de manusi
600-200=400 de manusi desperecheate ramase, dar poti sa presupui ca daca sunt in numar par, si ele formeaza 200 de perechi, deci nu sunt chiar desperecheate, ci doar neimperecheate, inca si in acest caz, raman 0 desperecheate
:D
Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-25T13:30:51+02:00
100 de perechi ×2 pentru ca o pereche are 2. =200de manusi si avem 600(totalul) -200=400 de manusi.
1 5 1