Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-18T18:04:26+03:00
Cristina are 2 $ și Ruxandra 6.
 Câți lei are Cristina , dacă 1 $ = 30 000 lei vechi = 3 lei noi , iar 1  = 40 000 lei vechi = 4 lei noi? Dar Ruxandra?

2$ = 2*30 000 lei vechi = 60 000 lei vechi  = 6 lei noi
2  = 2 * 40 000 lei vechi = 80 000 lei vechi = 8 lei noi

6$ = 6*30 000 lei vechi = 180 000 lei vechi  = 18 lei noi
6  = 6 * 40 000 lei vechi = 240 000 lei vechi = 24 lei noi


1 5 1
2014-05-18T18:09:59+03:00

Cristina are 20.000 lei vechi=2 lei noi  si Ruxandra are 60.000 lei vechi=6 lei noi

1 5 1