Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-18T17:36:12+03:00
Intr-o zi de vara eu am fostla bunica la tara.Pe drum am gasit doi pui de pisica. Am ajuns in curte unde era Spike, cainele meu care era foarte curios de ghemotoacele de blana din bratele mele. Am pus pisoii josiar el a venit curios sa-i miroasa. Unul dintre ei s-a asezat jos, iar can Spike s-a apropiat, pisica se repezi la caine dar s-au imprietenit repede.
10 3 10
2014-05-18T17:39:41+03:00
Era vara ma aflam in curtea bunicii si asistam la o lupta dintre pisica si ciine.
Ambii luptau p/u bucata de pine pe care bunica li-o aruncase.Pisica avind puisori se repezi la ciine  .Vazind ca lupta se incinge am dat fuga in casa si am luat o felie de pine si am dat-o pisicii.Aceasta a mieunat o data in semn de multumire.
7 3 7