Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-18T17:32:33+03:00
1. Unde și-a petrecut Marcel vacanța sa?
2. Cum a fost casa lor? Și grădina lor?
 nu este de pe translate:)
scuze,raspunsul tau era bun,abia acum m-am lamurit :)) :l
nu-i nimic:)
off,si l-am etichetat pe primul ca cel mai bun :(
nu-i nimic, nu mă supăr:)
:D
2014-05-18T21:42:34+03:00
Unde si-a petrecut Marcel vacantele? Cum a fost casa lor? Dar gradina lor?