Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-18T19:55:38+03:00
1. Depinde ce acid . De exemplu: Acid clorhidric - HCl
2.Hidroxidul * formula e OH, dar depinde ce oxid . De exemplu: Hidroxid de sodiu - NaOH
3. Formula e CO , dar depinde ce carbonat . De exemplu: Carbonat de calciu: - CaCO3
4. Formula e O , dar depinde ce oxid . De exemplu: Oxidul de calciu - CaO
5. Formula e NO , dar depinde ce azotat . De exemplu : Azotat de potasiu - KNO3
6.SO înseamnă sulfat, sulfit, sulfură , depinde de valență și de metalul cu care se formează . De exemplu acid sulfuric - H2SO4
7.H2SO3- acid sulfuros. 
8. OH - hidroxid
cu plăcere.
3 5 3
2014-05-18T20:15:56+03:00
SO3-sulfit dar akm depinde de acizii pe care ii ai si de radicali