ABCD este patrat , triunghiul BCE este echilateral iar punctele M
si N sunt mijloacele laturilor ( AD) si (BC) . Stiind ca AB=4 cm atunci
demonstrati
a) Punctele M N si E sunt coliniare
b) Aflati perimetrul poligonului ABECD
c) Aflati aria poligonului ABECD

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-18T17:33:11+03:00
Sa-mi spui daca nu intelegi ceva:
la punctul b de unde este 5?
sunt 5 laturi a cate 4 cm
a ok am inteles
Si mai am o intrebare , de unde este latura la puterea a doua radical din 3 supra 4 ? Stiu poate te zapacesc dar credema nu am ce face s-ar putea sa-mi pice problema asta maine la teza
este formula pt aria triunghiului echilateral ......ai putea sa sp ca aria este egala cu inaltimea inmultita cu baza totul pe doi,dar ia mai mult timp sa afli fiecare latura
2014-05-18T20:21:30+03:00

a.

EN perpendicular pe BC

MN linia de mijloc a patratului

⇒M,N,E coliniare

b.

 P=5*4=20

c.

A abcd=l²

A abcd=4²=16

Abec=l²√3/4

A bec=4²√3/4=16√3/4=4√3

At=16+4√3