Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-18T17:03:12+03:00
Cel mai important este ca sa fii optimist si sa ai incredere in tine si in D-zeu.
E bine sa fii realist insa nimeni nu ar trebui sa te opreasca din calea spre visele tale.
Odata ce descoperi cheia drumul tau catre succes abia incepe. Este un drum total necunoscut, plin de surprize placute si mai putin placute, insa indiferent de cum va fi, tu esti cel care il construieste, iar constructia lui tine strict de cat de mult iti doresti, de cat de mult muncesti si de cat de mult doresti sa sacrifici si sa te sacrifici.Trebuie sa stim ca in viata totul are un pret, nimic nu este gratis, pana si aerul costa efortul tau de a il inspira si expira, cu atat mai mult succesul! Oricat de greu ti-ar fi niciodata sa nu te lasi invis, nu este om care sa fi cunoscut succesul fara ca inainte sa cunoasca esecul. Tine doar de tine sa nu renunti si sa constientizezi ca tu esti singura persoana care poate crede cu adevarat in tine! Fi mereu pozitiv chiar si atunci cand simti ca nu mai poti gandeste-te la lucrul pentru care lupti si care te motiveaza sa mergi mai departe, anume succesul!Succesul este pentru cei puternici si care il vor cu adevarat, iar odata atins acei oameni sunt impliniti si definiti. Dar nu uita ca succesul nu se masoare in bani ci in realizarile facute pe tot parcursul drumului, realizari care indiferent de starea ta materiala, te vor precede peste tot unde te duci.Un om de succes poate fi o mama ce si-a crescut singura copii asa cum trebuie, un inventator sarac ce a descoperit leacul pentru o boala, un scriitor ce nu a renuntat sa creada in talentul sau, un om de afaceri care a facut multe actiuni caritabile si TU care nu vei renunta niciodata si vei lupta mereu pentru ca doar asa se nasc luptatorii de succes!
2014-05-18T17:06:35+03:00
Pentru a atinge un scop anume în viață trebuie să muncești. Să muncești mult. În zilele de astăzi nimc nu ni se dă ușor. Avem nevoie de cunoștințe oriunde, oricînd și în orice situație. Pentru a avea cunoștințe trebuie să muncim încă de la grădiniță. Fiecare din noi are un scop anume, are un vis spre care tinde zi de zi. Acest vis ne ajută să progresăm de la o treaptă la alta. Cît suntem adolescenți nu ne batem capul de nimic, credem că vom reuși totul și vom avea viața pe care ne-am dorit-o mereu. Din păcate, înțelegem prea tîrziu că viața nu ne oferă totul fără străduințe, iar dacă totuși ne oferă, uneori,nu fără consecințe.Aspirațiile noastre le putem îndeplini doar noi, muncind, și doar așa.