Aratati valoarea morfologica a cuvintelor subliniate:

1.Incepuse a se insera
2 Prima pagina a cartii era indoita
3 Mai avea mult de mers
4 Nu stiu de poate veni
5 Miroase a brad
6 Citise o carte de povesti

Ms :)

2

Răspunsuri

2014-05-18T16:26:36+03:00
2 a:articol posesiv
3 de:prepozitie
4de:prepozitie
5a:adj.dem.
1 a:prepozitie
6de:prepozitie
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-18T16:40:08+03:00
1 a:prepozitie
2 a:articol posesiv
3 de:prepozitie
4de:prepozitie
5a:adj.demonstrativ
6de:prepozitie


nu ai copiat dupa precedentul raspuns nu?
nnuuuuuuuuu
ok
voiam doar sa vad ce spui
:)