1) Patru unghiuri formate in jurul unui punct au masurile m(<1)=X* m(<2)=x*+1* m(<3)=x*+5* m(<4)=x*+42*.Aflati: a) Aflati masura unghiurilor. b)Aflati masura unghiului format de bisectoarea unghiurilor <2 si <4
2)Daca a=2,5 si b=1 intreg si 1pe2 , atunci a+b=?
3)3,25+1,25ori3 =
4) 4,5:0,45+2=
5)Un elev pe perioada unei excursii de trei zile a cheltuit o suma de bani astfel:in prima zi a cheltuit 2/5 din suma, a doua zi 1/2 din rest, iar a treia zi ultimi 90 de lei.
a) Aflati suma initiala de bani
b) Daca suma initiala erade 300 lei, sa se afle cat a cheltuit elevul a doua zi
c)aflati fractia ce reprezinta heltuielile din primele 2 zile fata de suma initiala.

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-25T11:52:10+02:00
1. a) x+x+1+x+5+x+42=360=>4x+48=360=>x=312/4=>x=78* =>m(<2)=79; m(<3)=83*; m(<4)=120*. b)m(<bislui2;bislui4)=1/2m(<2)+m(<3)+1/2m(<4)=39,5+83+60=182,5
2)a+b=25/10+3/2 (amplifici 3/2 cu 5)=40/10=4
3)3,25+1,25ori3 =3.25+3.75=7
4) 4,5:0,45+2=10+2=12
5)b) 2/5*300=600/5=120 lei
a) nu imi da, iar c) se leaga  de el. Doar atat am reusit sa-ti fac

1 5 1
2014-01-25T12:13:59+02:00
1. Suma pasurilor unghiurilor in jurul unui punct este de 360 grade.
   x+x+1+x+5+x+42=360 => 4x+48=360=> 4x=360-48 => 4x=312 / :4 => x=78
  m(<1)=78, m(<2) = 78+1=79, m(<3)=78+5=83, m(<4)=78+42=120

2. a+b= 25 supra 10 + 3 supra 2 = 5 supra 2+ 3 supra 2= 8 supra 2= 4