Răspunsuri

2014-01-25T11:19:38+02:00
Salve!

72( descompui cele2 nr. si calculezi c.m.m.m.c cu formula de la clasa!)

Salutare!
5 5 5
Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-25T11:20:58+02:00
18 = 2 x 3²
24 = 2³ x 3

Deci cel mai mic multiplu comun al nr. (se scrie asa => [18, 24] = ....) este 2³ x 3² = 8 x 9 = 72. 
Regula este: Pentru a afla cel mai mic multiplu comun al numerelor, descompunem numerele in factori primi, alegem toate bazele o singura data, cu exponentul cel mai mare.
25 4 25