Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-18T15:10:52+03:00
Serialul Violetta , un serial destinat copiilor , in care se povesteste viata unei fete care se muta din tara in tara impreuna cu tatal ei. Ajunsa in Buenos Aires , tatal sau ii angajeaza o guvernanta care pe sfarsitul sezonului 1 se dovedeste a fi matusa acesteia . In ambele sezoane , ea trebuie sa se confrunte cu dragostea adevarata si minciuna ... Tatal sau neavand incredere in ea , o spioneaza in tot ceea ce face. La capitolul dragoste , trebuie sa aleaga intre doi candidati , insa ... doar unul este cel ales . 
Sper ca te-am ajutat :)

3 4 3
2014-05-18T15:12:08+03:00
Serialul Violetta , un serial destinat copiilor , in care se povesteste viata unei fete care se muta din tara in tara impreuna cu tatal ei. Ajunsa in Buenos Aires , tatal sau ii angajeaza o guvernanta care pe sfarsitul sezonului 1 se dovedeste a fi matusa acesteia . In ambele sezoane , ea trebuie sa se confrunte cu dragostea adevarata si minciuna ... Tatal sau neavand incredere in ea , o spioneaza in tot ceea ce face. La capitolul dragoste , trebuie sa aleaga intre doi candidati , insa ... doar unul este cel ales . 
1 3 1