Răspunsuri

2014-05-18T15:04:17+03:00
Evenimentul indicat în sursa A este apariţia primei cărţi tipărite.
Sper că te-am ajutat! :)
la ex 3. johannes gutenberg,cristofor columb,leonardo da vinci
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-18T15:11:14+03:00
1. Evenimentul indicat in sursa A este aparitia primei carti tiparite din lume ( Biblia )
2. Importanta aparitiei primei carti tiparite din lume a fost o importanta capitala in evolutia activitatii stiintifice prin faptul ca a oferit oportunitatea de a distribui informatia in mediul academic intr-un mod eficient, rapid si ieftin
3.
4. 
5. inceputul epocii moderne
6.  inventarea tiparului 1444
     
multumesc nustiu ce m-as face fara ajutorul vostru
Ma bucur ca pot ajuta