1.Pentru o fabrica de paine s-au adus 23 vagoane de faina, a cate 11025 kg. Cate paini de 1 kg s-au fabricat din intreaga cantitate , daca la o paine s-au intrebuintat 735 g faina ?

2.Schimba valorile date in unitatile de masura solicitate.
500 kg = ? q = ? g = ? kg
900dg = ? g = ? deg = ? mg

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-18T15:02:54+03:00
1a) Cate kg faina s-au adus?
23·11025kg=253.575 kg
b.Cate paini s-au facut?
253575kg:735kg=345 paini
2)
500kg=5q=500.000g=500kg
900dg=90g=9dag=90.000 mg
2 5 2
2014-05-18T15:04:00+03:00
1a) Cate kg faina s-au adus?
23·11025kg=253.575 kg
b.Cate paini s-au facut?
253575kg:735kg=345 paini
2)
500kg=5q=500.000g=500kg
900dg=90g=9dag=90.000 mg