Răspunsuri

2014-05-18T14:55:20+03:00
Parlamentul nu e indreptatit sa declanseze in anumite conditii.Ci dupa urmarea unor pasi.
Se strang semnaturi, se depune, se voteaza.Nu sunt de ajuns niste conditii.Gasesti in Constitutie tot ce vrei sa stii despre motiunea de Cenzura , art. 64 art. 112.
7 4 7
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-18T14:56:17+03:00
 Guvernul şi fiecare dintre membrii săi au obligaţia să răspundă la întrebările sau la interpelările formulate de deputaţi sau de senatori, în condiţiile prevăzute de regulamentele celor două Camere ale Parlamentului.Camera Deputaţilor sau Senatul poate adopta o moţiune simplă prin care să-şi exprime poziţia cu privire la o problemă de politică internă sau externă ori, după caz, cu privire la o problemă
10 4 10