Răspunsuri

2014-05-18T14:36:19+03:00
Cu etre se conjuga verbele de miscare : arriver ,aller, venir , sortir , entre , partir , naitre , mourir , rester , tomber etc
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-18T14:49:57+03:00
Verbele care se conjuga cu auxiliarul "etre" sunt cele de miscare si cele reflexive: 1. monter(a urca) 2. Descendre(a cobori) 3.Rester(a ramane) 4.Sortir (a iesi) 5. Venir (a veni) 6. Aller(a merge) 7. Entrer(a intra) 8. Arriver (a ajunge) 9.Tomber (a cadea) 10. Retourner (a reveni) 11. Partir(a pleca) 12. Rentrer (a reveni) 13.Devenir(a deveni) 14. Mourir (a muri) 15. Naitre(a se naste)16. Passer (a trece) . REFLEXIVE: 1.S'enrichir (a se imbogati) 2. Se debrouiller (a se descurca) 3. Se lier a (a se lega de) 4. Se jeter a ( a se avanta) 4. Se rendre compte( a-si da seama) 5. Se promenade ( a se plimba). 6.Se lever( a se spala). Sper ca ti-am fost de ajutor!