Răspunsuri

2014-05-18T14:21:53+03:00
Prezenta eului liric
accentul este pus pe sentimente
nu e neaparta dar deobicei e in versuri
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-18T14:23:40+03:00
Genul liric
Trasaturile sunt exprimiarea directa a sentimentelor de catre autor si prezenta marcilor eului liric
Genul epic:
Trasaturile sun exprimate in mod indirect prin intermediul actiunilor , al personajelor si al naratiunii ca mod predominant de expunere.