Alcatueste 2 enunturi in care sa folosesti adverbul departe cu 2 functii sintactice diferite.

2
departe : - Departe locuia un batran. ( adv de loc )
departe : - Casa de departe era a batranului . (atr. adverbial )

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-18T14:20:43+03:00
Maria a plecat departe ( departe = c.c. de loc )
Casa de departe a cazut. ( departe = a. subst. prep. )
2 3 2
2014-05-18T14:20:54+03:00
Vom merge altadata la magazin.
Pe tabla este scrisa o alta data.

1 2 1