Răspunsuri

2014-05-18T13:45:58+03:00
Lumina planetei Venus(Luceafărul) provine de la lava vulcanilor.                                                                                                                                                                                                                                              
1 2 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-18T14:16:15+03:00
Lumina luceafarului provine de la soare. luceafarul fiind o planeta , nu are lumina proprie. E aceiasi situatie ca in cazul altor planete, marte, saturn etc., precum si a lunii!
Succes!
5 4 5