Remplacez les mots soulignes avec: le/la/l'/les/leur/lui

Je regarde ce tableau d'un air curieux.
Nous voyons ces livres et nous voulons acheter ces livres.
Il affirme cette idee geniale.

Imi puteti explica acest exercitiu,nu inteleg foarte bine cu ce forme trebuie sa inlocuiesc cuvintele subliniate.Multumesc anticipat celor care ma vor ajuta si nu vor raspunde la aceasta intrebare doar pentru a lua punctele! :)

2

Răspunsuri

2014-01-24T23:01:35+02:00
Le
les
les
l'idee.



........
Da mai e corecta si varianta ta! Dar trebuie inlocuit si cuvantul IDEE!!!!!!!
Am inlocuit mai sus,uita-te.
A spus ca trebuie cu un sinonim...am ales notion....acordat e la notion...ce nu ti se pare corect ?
Si te rog sa nu vorbesti asa cu mine,chiar daca suntem de varste apropiate ,totusi trebuie sa existe un respect reciproc.Te respect,ma respecti. "La culcare toata lumea ! " Si o sa zici : " Era o replica din reclama." ,da era,dar nu ne cunoastem deci nu ne putem permite sa vorbim asa.
Nu mi se pare ca daca am spus asta nu inseamna ca te respect sau ca te insult. ;)
Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-24T23:01:50+02:00
Je le regarde.
nous les voyons et nousvoulons les acheter.
il l'affirme.

mersi :*
sigur e corect asa?
Eu asa zic pt ca trebuie sa se acorde in gen si persoana :)
da,asa este...mersi mult.acum am inteles :*
Cu placere :D