Răspunsuri

2014-05-18T13:39:06+03:00
Persoane apăsa, mod riguros, fiecare zi, Check, splendid, eleganță cred
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-18T13:42:00+03:00
Gens de presse=
rigoureuse=certain,cruel,âpre
chaque jour=quotidien
arriver=abattreaborderaboutiraccéderaccoster
splendide=admirableagréablebeaubellissimebrillantdivin
elegance= beautébelle apparencebien-direbon ton
scuze,la prima nu am stiut
nu e nimic!!
O sa mai pun muulte intrebari de genu p/u franceza p/u ca profesoara noastra ni-a dat 15 itemip/u acasa deoarece eu fac lectii de muzica si cam chiulesc de la ore :)
:)) buna asa
bun*