starea I clerul, starea a II a nobilimea și starea a III a orășenimea micii producători nobilimea mică și puține elemente moderne ale burgheziei. Cine este starea a III a „ea este totul” ce dorește ea „ să devină totul”

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-24T22:39:12+02:00
Starea i clerul
satare2
starea 3  mai ii clerul biserics

2014-01-24T22:40:59+02:00
Starea 1 : Clerul 
Starea 2 : Nobilimea
Starea 3 : Taranimea.


1 5 1