Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-18T13:13:28+03:00
Vocalele sunt: a e i o u î ă
Vocalele sunt mai accentuate se aud mai tare
voc din cuv caiet sunt A si E
iar semi voc sunt: i
2 5 2
2014-05-18T13:21:19+03:00
Vocalele:a i e
Si consoane: c si t
Vocalele sunt acestea: A E I O U à Π
Iar celelalte sunt consoane (cele care au ramas)
Ma refeream la vocale si semivocale, nu la vocale si consoane. :)