Răspunsuri

2014-05-18T13:02:59+03:00
P =3l= 3*8=24m

triunghiul echilateral are toate laturile egale deci perimetrul este de 3 ori latura
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-18T13:07:44+03:00
Triunghiul echilateral are toate laturile egale (triunchiul are 3 laturi).
Perimetrul unui triunghi reprezinta suma tuturor laturilor triunghiului P = a + b + c. In cazul asta a = b= c unde a, b, c sunt laturile triunghiului. 
8 + 8 + 8 = 24
O alta modalitate de rezolvare:
- daca o latura are 8 cm inmultit cu 3 laturi este egal cu 24 cm. (8 * 3 = 24)
1 5 1