Răspunsuri

2014-01-24T22:04:14+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Ar vrea sa fuga din aceasta lume si sa nu se mai intoarca niciodata...!!

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-01-24T22:42:05+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Persoana care corupe gandeste numai in detrimentul altora doar pentru a avea castig de cauza in orice,si nu se sfieste sa foloseasca metode josnice,neacceptate social,pentru a obtine ceea ce doreste.Este,de obicei,o persoana egoista.Desi la prima vedere poate parea o persoana sociabila cu multe relatii el le tine doar pentru a se folosi de ele in interes personal,mai devreme sau mai tarziu.Deci poarta o "masca" aproape permanent.De asemeni au si o mare putere de persuasiune.

Persoana care este corupta este victima persoanelor care au un comportament si caracter ca cel descris mai sus.De obicei sunt foarte credule si foarte usor de indrumat.Au un caracter slab si este posibil sa nu cada numai o singura data prada coruperii.
2 5 2