Scrie propozitii in care subiectele sa fie exprimate prin substantivele cocori, iarba, broscuta, iar predicatele prin verbele a sari, a zbura, a creste. realizeaza acordul predicatului cu subiectul.

2

Răspunsuri

2014-05-18T12:39:10+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Cocorii zboara peste rau.
Iarba creste repede.
Broscuta sare mult.
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-18T12:55:59+03:00
Iarba frageda creste .
Cocorii zboara deasupra marii.
Broscuta sare catre nufar.
2 5 2