am de facut un desen cu titlul ,,romania in europa''. ca sa fiu mai explicida trebuie sa fac un desen in care daac put tabloul intr-un loc in care sa fie si alte tablouri care reprezinta alte tarti sa ne dam seama ca este tabloul ce intrucipeaza romania. imi puteti da niste idei ?

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-18T12:19:35+03:00
Deseneaza arca  sau un simbol al bucurestiului sau al altui oras din romania
Eu ma gandeam la stema si fundalul sa fie dat cu rosu galben si albanstru
si asa e bn
POTI FACE HARTA ROMANIEI SI ...
MAI VEZI SI TU...
2014-05-18T12:31:00+03:00
Poti desena niste reprezentanti cunoscuti peste hotare de ex:mihai eminescu sau oameni de seama ai istoriei romane

1 5 1