Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-18T12:14:57+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Probabilitatea=nr cazurilor favorabile/nr cazurilor posibile

nr divizibile cu 5 :5,10,15,20

x<21

p=4/20=1/5
1 5 1
2014-05-18T12:16:16+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Cautam numerele a astfel incat
0<a<21 - 20 de numere a
a divide pe 5
5,10,15,20 - 4 numere a
Sunt 4 numere din 20  care satisfac conditiile.
Deci probabilitatea este 4 supra 20= 1 supra 5 = 20%.