Răspunsuri

2014-05-18T11:39:34+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
B=10+v
Nr de pesti al lui Bogdan ar fi egal lu al lui Vlad daca nu ar avea cei 10 pesti in plus
10:2=5 pesti
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-18T11:40:24+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
X-Vlad
y-Bogdan

x-10=y⇒

x-5=y+5  ⇒Vlad trebuie sa-i dea lui Bogdan 5 pesti ca sa aiba acelasi nr de pesti