Formula este (a-b)^2=a^2+2ab+b^2- a la a dpua+2ab+b la a doua
a=2 radical din 5
b=3
2 rad. din 5 totul la a doua este egal cu 20,2ab=12 rad. din 5 ,iar 3 la a doua=9
20-12 rad.5+9=29-12rrad.5

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-18T11:17:41+03:00

20-12√5+9=

=29-12√5

....................

cum ai facut de ti-a dat 12radical din 5 ?
gata mi-am dat seama , mersii :*
2014-05-18T11:19:14+03:00
Ai formula:a²-2ab+b²⇒
2√5²-2·2√5·3+3²=20-12√5+9=29-12√5