4.Fie M mijlocul ipotenuzei BC a triunghiului ABC dreptunghic cu m(<B)=30°.
Fie D,E apartine lui AB astfel incat DM perpendicular pe BC si EM perpendicular pe AM.
Demonstrati ca :
a)triunghiul AMD este isoscel
b)triunghiul MDE este echilateral
c)AD=DE=EB
Va rog cat mai repede si daca e posibil faceti si desenul ca nu stiu cum sa il fac!
Dau punctaj mare !

2

Răspunsuri

2014-05-18T11:30:05+03:00

a)

unghiul A ≡ unghiul M

AD≡AM

⇒ ΔADM isoscel

b)

MD≡ME≡DE

unghiul M=unghiulE=unghiulD

⇒ΔMDE echilateral

c)

AD≡DE≡EB

nu am inteles nimic ! desenul unde e?
te raportez daca vrei ;)
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-18T11:46:00+03:00
Daca nu intelegi ceva sa ma anunti
ms mult !:)
n-ai pentru ce :) ( p.s:sfat:chiar nu am nimic cu nimeni ,dar mi s-a intamplat si mie si cred ca ar trebui sa stii si u sau poate ca ti-ai dat seama deja.dupsa ce raspund 2 pers la intrebare....alti utilizatori nu mai pot raspunde.daca nu-ti convine rasp ....fa ceva astfel incat sa creezi posibilitatea altui utilizator de ati raspunde )