Completati enunturile dupa modeul urmator :
Am scris ceea ce am dorit/o scrisoare
Va anunt /
Colegii mei asteapta /
Il respect / .

Indicati felul subordonatei : Se stie ca vine .
Se stie cine vine .
A aflat cine vine .

2

Răspunsuri

2014-05-18T10:53:50+03:00
La subordonate: prima este subiectiva; a doua tot subiectiva, a treia CD.
1 1 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-18T10:56:25+03:00
 Va anunt ceea ce vreau/o inghetata.
Colegii mei asteapta ceea ce doresc/note mari
Il respect pentru ca asa e frumos./sa respecti.

Se stie/ ca vine/ . prima propozitie-prop principala a doua-subiectiva
Se stie cine vine .- la fel ca la prima
A aflat cine vine .- la fel ca la prima
3 2 3