A fost un navigator italiano-spaniol. A navigat spre vest peste Oceanul Atlantic în căutarea unei rute spre Asia, dar și-a câștigat reputația descoperind un nou continent, America, în perioada precolumbiană era cunoscută numai Lumea Veche.
A fost un navigator geografic. A adus in Europa tutunul. A descoperit arhipelagul din Marea Caraibelor.
Comentariul a fost şters
Cel care a decoperit America , din greseala de altfel, caci el voia sa descopere un nou drum catre India
corect

Răspunsuri

2014-01-24T20:40:48+02:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-24T20:42:28+02:00
Cristofor Columb a fost un navigator italiano-spaniol ce a descoperit America.
2 5 2